lørdag 19. oktober 2013

Utfordring # 17- Skisse+høstfarger.

  Hei, alle sammen!

 Da har jeg, Merete, æren av å få presentere neste utfordring for dere:)
 Denne gangen har vi ei skisseutfordring.. Høsten har ikke helt sluppet taket overalt, selv om vi i nord har fått vinter på noen dager. Vi vil derfor at dere i tillegg til skissa, bruker høstfarger på prosjektet deres.
 Vi har også en fantastisk flott premie som er sponset av

Vinneren får denne utrolig flotte premien



 Da håper jeg at så mange som mulig setter seg ned for å lage noe til utfordringen vår.
 Utfordring # 17

                                  Så til utfordringen:                                    

Bruk denne skissa, og i tillegg MÅ dere bruke høstfarger på kortet/ prosjektet deres.


Dt har laget disse flotte inspirasjonsbidragene til dere:








Vi gleder oss som alltid veldig til å se hva dere lager!
  Lykke til!










                      



3 kommentarer:

  1. Hei jenter!
    Så flotte kort +LO dere har laget! Flinke er dere!
    Fin skisse også! Om jeg får lov, kan det hende at jeg rekker å bli med på utfordringen!
    Klem fra Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Fint at du liker utfordringen, Mona. Gleder oss til å se hva du lager til denne :)

      Slett
  2. Flott skisse. Får se om jeg rekker å lage et bidrag før fristen går ut. :-)

    SvarSlett